Charity Ride di Zoo Negara...

Ahad, 11 haribulan Mei bersamaan pukul 11 pagi waktu Uganda 8.30 pagi waktu Malaysia... INDEPENDENT BIKERZ telah pun terpacak awal pagi di depan pintu masuk Zoo Negara.. lebih awal dari guard yg bertugas...hehe..








INDEPENDENT TEAMZ ONE... Di utara tenggara Zoo Negra, kami telah diberi mandat untuk membersihkan kandang yang terbuka.. yang dihuni oleh antelop yg garang, burung unta yg ganas, kuda belang yg brutel...dan juga zirafah yang gentel...apapun..kami telah di nasihatkan oleh jurupandu iaitu encik fitri agar berlari seratus meter berpagar sekiranya diserang oleh binatang2 ini...









INDEPENDENT TEAMZ TWO... Di selatan timur Zoo Negara bersebelahan dgn kandang rimau..terletak kandang bear a.k.a beruang yang ganaz...team ini telah ditugaskan disini bagi membersihkan kandang dan memandikan beruang beruang..(gambar mandi beruang tidak dapat disiarkan..38SG).









INDEPENDENT TEAMZ THREE.... Di sebuah kandang kecil berhampiran pintu masuk..team ini telah menerima tugasan membina taman kura kura gergasi.. Dengan kepakaran membaiki motor, team ini telah berupaya membina kandang dgn jayanya...









INDEPENDENT FEAR FACTOR.... Team INDEPENDENT diberi tugas memandikan ular.. buat pengatahuan, ular2 di dalam bilik ini adalah amat berbisa.. Jenis ular yg dipegang adalah ular pyton..tetapi telah dibuang bisanya..pun begitu..masih sakit jika mematuk anda..







...disebelah utara timur zoo negara..di kandang zirafah... terkebil kebil 3 insan kerdil membersihkan kandang zirafah...hehe..Zirafah terpaksa dihalau keluar oleh INDEPENDENT kerana cuba menggangu ketika berugas..





0 Responses

Post a Comment